Професійна діяльність

    Завдання вивчення зарубіжної літератури в 10-11 класах:

    • розвиток мотивації до читання творів зарубіжної літератури;
    • поглиблення знань учнів про літературу як мистецтво слова;
    • засвоєння за допомогою художньої літератури історії, культури, моральних та естетичних цінностей інших народів;
    • формування духовного світу учнів, їхніх світоглядних переконань, громадянських якостей;
    • утвердження за допомогою засобів художньої літератури національних і загальнолюдських цінностей;
    • розвиток умінь вільно спілкуватися в різних ситуаціях, формулювати й обстоювати власну думку, вести полеміку, оцінювати життєві явища та виражати ставлення до моральних, суспільних проблем, відображених у класичних і сучасних творах.
    • ведення діалогу із книжкою, досягнення взаєморозуміння й налагодження взаємодії з іншими людьми;
    • вироблення вмінь орієнтуватися в потоці різноманітної інформації українською та іноземними мовами, у світі класичної й сучасної літератури;
    • розвиток уявлень про вітчизняну перекладацьку школу та внесок її видатних представників;
    • розширення обріїв володіння рідною мовою через сприйняття україномовних перекладів художніх творів;
    • розкриття значення художньої літератури як могутнього чинника єднання та розвитку української нації;
    • використання сучасних цифрових технологій для розширення кола читання;
    • формування умінь здійснювати пошуково-дослідницьку діяльність (знаходити, сприймати, аналізувати, оцінювати, систематизувати, зіставляти різноманітні факти й відомості);
    • застосування в різних життєвих ситуаціях знань, умінь і навичок, набутих у процесі вивчення зарубіжної літератури;
    • удосконалення навичок самостійної навчальної діяльності та самоконтролю;
    • розвиток художньо-образного мислення, інтелектуальних і творчих здібностей учнів, а також їхньої емоційно-духовної сфери, естетичних смаків, загальної культури.

    Принципи компетентнісного підходу:

    • розширення прав і можливостей учнів у пізнавальній діяльності;
    • формування власної траєкторії навчання;
    • концентричне розширення компетентностей (крок за кроком нарощування знань, умінь, навичок);
    • зв'язок навчального процесу із сучасним життям;
    • настанова на самостійне мислення і творче самовираження учнів;
    • оцінка й самооцінка діяльності;
    • виявлення перспективи вивчення предмета;
    • систематизація, узагальнення, творче осмислення вивченого;
    • підвищення інтересу до процесу навчання;
    • стимулювання до свідомого вибору майбутньої професії;
    • формування потреби творчої реалізації в суспільстві, набуття умінь і навичок, необхідних для життя.

    Ключові компетентності - універсальні компетентності, що не залежать від предметної сфери, натомість важливі для успішної діяльності, подальшої реалізації особистості в житті.

    Відповідно до Рекомендацій Європейської Ради засобами предмета «Зарубіжна література» мають бути сформовані такі ключові компетентності: 1) спілкування державною мовою; 2) спілкування іноземними мовами; 3) математична компетентність; 4) компетентності в природничих науках і технологіях; 5) інформаційно-цифрова компетентність; 6) уміння вчитися; 7) ініціативність і підприємливість; 8) соціальна та громадянська компетентності; 9) обізнаність та самовираження у сфері культури; 10) екологічна грамотність і здорове життя.
Всі права захищені 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати